Loading

Dr. Öğr. Üyesi

Mustafa YILMAZ

Uygulamalı Bilimler Fakültesi

Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü

İletişim

myilmaz@subu.edu.tr

+90 (264) 616 0412

Güncellenme Tarihi : 20-11-2024 17:44

ULUSAL :
1
Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi: Sakarya İlinde Bir Uygulama
YILMAZ MUSTAFA, Abdulmanafov Tabriz , Journal of Business and Trade (JOINBAT), 2020
Ulusal   Hakemli   Endekste taranmıyor   Özgün Makale
2
Milli Kimlik ve Tüketici Aşinalığının Menşe Ülke İmajı Üzerine Etkilerinin İncelenmesi Bulgaristan Örneği
Mustafa YILMAZ, Nihal Sütütemiz, Remzi Altunışık , Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 2013
Ulusal   Hakemli   Ebsco, Asos, Ulakbim, Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası Makale Veri Tabanı, Index Copernicus, DOAJ   Özgün Makale
3
Bulgaristan da Türkiye İmajı Algılaması Türk Ürünlerinin Değerlendirilmesinde Husumet Olgusunun İncelenmesi
Mustafa Yılmaz, Nihal Sütütemiz, Levent Çallı , Pazarlama ve Pazarlama Araştırmalar Dergisi, 2010
Ulusal   Hakemli   Endekste taranmıyor   Özgün Makale
4
E Perakendecilik Sektöründe E Memnuniyet Öncülleri Üzerine Bir Araştırma
Levent Çallı, Nihal Sütütemiz, Mustafa Yılmaz , Pazarlama ve Pazarlama Araştırmalar Dergisi, 2010
Ulusal   Hakemli   Endekste taranmıyor   Özgün Makale
ULUSAL :
1
TÜRKİYE TEKNOLOJİ MERKEZİ SAKARYA SİLİKON VADİSİ PROJESİ SSV
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç), Tamamlandı
BİLİMSEL KİTAP :
1
Endüstri 4.0’dan Toplum 5.0’a Güncel Yaklaşımlar
Yazarlar : YILMAZ MUSTAFA
2
Marka Külliyatı
Yazarlar : YILMAZ MUSTAFA, ALTUNIŞIK REMZİ
YÜKSEK LİSANS :
1
Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi - 2024 - ERP ve CRM SİSTEMLERİNİN ENTEGRASYONU İLE ÜRETİM HATALARININ VE MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİNİN AZALTILMASI: BİR İMALAT İŞLETMESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar : SİNAN AKKOYUN
2
Sakarya Üniversitesi - 2020 - Havayolu taşımacılığı sektöründe kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarının ürün satın alma niyetine etkisi: İtibar ve güvenin aracılık rollerinin incelenmesi
Yazarlar : AHMET BURAK TURGUT
3
Sakarya Üniversitesi - 2018 - Elektronik ağızdan ağıza pazarlamanın tüketici satın alma niyetine etkisi: Elektronik eşya sektörü örneği
Yazarlar : TABRIZ ABDULMANAFOV